Hopp til hovedinnholdet

Norges beste, sier dem 🤩

Norsk Kundebarometer har spurt kundene: hvilken leverandør er best på bredbånd og tv? Øverst på lista – i begge kategoriene – troner Altibox-partnerskapet.

11. mai 2021

Nok skryt

Vi synes det er kleint når bedrifter skryter for mye av seg selv. Og ja, vi faller noen ganger for fristelsen selv. Men denne gangen lener vi oss på dere.

For en måned siden spurte vi dere nemlig på facebook: hva liker dere best med Altibox? Her er noen av de 436 svarene vi fikk:

Internett funker som det skal, med lite nedetid, og kundeservice svarer til alle døgnets tider.
-Bjørn Erik-

Det beste er poengene, at man kan svitsje mellom streamingtjenester.
-Ragnhild-

Digger at det er lett å bruke, spesielt for barna. God kundeservice hver gang vi tar kontakt. Internett leverer lovet hastighet.
-Camilla-

Nettet er dønn stabilt sammenlignet med det jeg hadde fra forrige leverandør og oppleves også konstant raskere/mer responsivt enn det jeg hadde da.
-Erlend-

Kjempebra kundeservice, greit poengsystem og bra streamingmuligheter👍🏼😇
-Trine-

Det aller beste med Altibox er at vi nå begynner å se programmene litt seinere enn start. Da er 64x spoling over reklame og når fx politikere er ute og forteller hvor lite de kan, meget anvendelig.
-Knut-

Vi noterer oss også ønsket om dubbing fra deg som ikke forstår danskene i ‘Fanget på politiets kamera’, ønsket om å legge ned all reklame, og ikke minst: du som ikke ønsker ‘en halvmeter med knapper’ på fjernkontrollen.

Tusen takk, dere!

Slike tilbakemeldinger gjør at vi blir ekstra gira på å holde dere fornøyde!

Sjekk om du kan få Altibox>

Visste du forresten at Altibox har fantastisk dyktige partnere som leverer Altibox-produkter i det ganske land? Denne seieren deler vi med dem!

 

Om undersøkelsen

Norsk Kundebarometer (NKB) er et forskningsprogram som gjennomføres ved Handelshøyskolen BI. I over tjue år har de målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.

NKB-2021-outline