Hopp til hovedinnholdet

Best på kundeservice i tv- og bredbåndsbransjen

Nok en gang har Altibox blitt kåret til årets beste kundeservice i både tv- og bredbåndsbransjen og det i Norges største undersøkelse av kundeservice.

6. juni 2024

— Disse prisene betyr mye for oss fordi tilbakemeldingene kommer direkte fra kundene. Vi er utrolig stolte av alle våre Altibox-partnere og er takknemlige for tilliten kundene viser oss hver dag. Slike priser inspirerer oss til å fortsatt jobbe hardt for å skape de beste kundeopplevelsene, sier direktør for privatmarkedet i Altibox, Shiraz Abid.

KSIndeks spør årlig 20 000 personer om deres erfaringer med kundeservice hos sine leverandører. De som blir spurt, blir bedt om å vurdere serviceinnstilling, ventetid, hjelp til løsning og mye mer.

Altibox er bransjevinner på kundeservice i begge bransjene vi er representerte, nemlig bredbåndsbransjen og tv og strømme-bransjen.

— En spesiell takk til de fantastiske kundeveilederne i Altibox-partnerskapet som alltid står klare til å hjelpe. Denne prisen er til dere. En slik dedikasjon og innsats skal man lete lenge etter, sier Shiraz Abid.

Topp tre i klassen for bredbånd var Telenor, Telia og Altibox.

– Om vinneren sier kundene at de er flinke til å forstå sakene fra kundens ståsted, de har en super serviceinnstilling og at de er knallflinke til å løse sakene for kundene, sa Josef Nalbant i Salesforce, som delte ut prisen for årets beste kundeservice i bredbåndsbransjen.

Les mer om Altibox TV her, og internett fra Altibox her.

Les mer om Altibox sine resultater i andre tester og undersøkelser.

Om undersøkelsen

KSIndeks er Norges største undersøkelse av kundeservice i bransjene bank, forsikring, telefoni, bredbånd, strøm, tv, reise og offentlige virksomheter. Det er ingen jury, men kundene til virksomhetene som selv gir tilbakemeldinger om sin opplevelse. CustomerTrends står bak undersøkelsen.