Utvidet serviceavtale
(hjelper deg døgnet rundt)
Vi står på pinne for deg, også utenfor kontortid. Med utvidet serviceavtale (SLA) får du den hjelpen du trenger - når du trenger den.
“Vi sørger for at bedriften får rask hjelp ved eventuelle feil”

Karl Einar Martinsen
Salgssjef
Altibox Bedrift
Hva er SLA?
(Service Level Agreement - Tillatelse til å snike i køen)
Dersom bedriften har behov for service utenfor åpningstid kan avtalen oppgraderes til Sølv eller Gull.
Har du Gull serviceavtale starter feilretting umiddelbart uansett når på døgnet feilen oppstår. For alle servicenivåer tilbyr vi feilmeldingstjeneste døgnet rundt.
Våre servicenivå
Standard
Inkludert
Sølv
399,- per mnd
Gull
599,- per mnd
Kontakt din lokale Altibox-leverandør
Altibox har leverandører i hele landet som sikrer best mulig lokal oppfølging av din bedrift.
Østlandet
Vestlandet
Sørlandet
Nord-Norge
Midt-Norge
Østlandet
Vestlandet
Sørlandet
Nord-Norge
Midt-Norge