Service Level Agreement – SLA

Service Level Agreement – SLA

Sikrer at bedriften får rask hjelp ved feil

Fiberbredbånd fra Altibox gir overlegen stabilitet på nettet. Men skulle det skje et uhell som gjør at bedriften mister forbindelse kan det være lønnsomt å ha en god serviceavtale.

Med en standard serviceavtale (SLA) gjelder feilhåndteringen mellom kl 08:00 til 17:00 og fortsetter neste dag, såfremt feilen ikke er rettet. Dersom bedriften har behov for utvidet service utenfor tidspunktene til en standard serviceavtale, kan serviceavtalen oppgraderes til Sølv eller Gull. Har du Gull serviceavtale starter feilretting umiddelbart uansett når på døgnet feilen oppstår. For alle servicenivåer tilbyr vi feilmeldingstjeneste 24/7.

Bedrift_SLA

Altibox kan i tillegg tilby tjenester som sikrer at bedriften alltid er på nett som for eksempel redundant fiberforbindelse, eller annen teknologi (4G).

Følg oss på:    Facebook     Twitter     YouTube     Instagram  
Personvern     |     Vilkår     |     Juridisk
© 2016 Altibox