Service Level Agreement (SLA)

Utvidet serviceavtale

(hjelper deg døgnet rundt)

Vi står på pinne for deg, også utenfor kontortid. Med utvidet serviceavtale (SLA) får du den hjelpen du trenger - når du trenger den. 

Hva er SLA?

Dersom bedriften har behov for service utenfor åpningstid kan avtalen oppgraderes til Sølv eller Gull.

Har du Gull serviceavtale starter feilretting umiddelbart uansett når på døgnet feilen oppstår. For alle servicenivåer tilbyr vi feilmeldingstjeneste døgnet rundt.

Vi sørger for at bedriften får rask hjelp ved eventuelle feil.

- Karl Einar Martinsen, Salgssjef Altibox Bedrift.

Våre servicenivå

Standard

Inkludert


24/7 Feilmeldingstjeneste 

Feilretting /servicetid 
kl 07.00 – 17.00 (man-fre)

Tjenestetilgjengelighet 99,5%

2 timer responstid

Mål for løsning innen 6 timer


Sølv

399,- per mnd


24/7 Feilmeldingstjeneste 

Feilretting /servicetid kl 07-22 (man-lør)

Tjenestetilgjengelighet 99,7%

1 time responstid

Mål for løsning innen 4 timer


Gull

599,- per mnd


24/7 Feilmeldingstjeneste 

Feilretting /servicetid 24/7

Tjenestetilgjengelighet 99,8%

Feilretting starter umiddelbart

Mål for løsning innen 3 timer


Kontakt din lokale Altibox-leverandør

Altibox har leverandører i hele landet som sikrer best mulig lokal oppfølging av din bedrift.

Østlandet

Sandefjord Bredbånd AS

Telefon: 33 41 69 50
Kontakt våre bedriftsrådgivere

Nettside

Kragerø Bredbånd AS

Telefon: 930 10 270

Nettside

Vestlandet
Sørlandet
Nord-Norge
Midt-Norge

Flere spørsmål?

Vi følger opp – enten dere er en lokal bedrift, en nasjonal bedrift med flere lokalkontor, forhandler eller operatør.