Spørsmål & svar

Spørsmål og svar - Beat

Generelt

Per i dag finnes det desverre ikke tilbud om familieabonnement i Beat-tjenesten. En løsning kan være å organisere spillelister for flere brukere i èn bruker ved å skille på navn.

Du må være pålogget med din Altibox Beat-bruker på beat.no for å kunne avbestille. Klikk her for å avslutte ditt abonnement på Altibox Beat.

Beat koster 99,- per måned per bruker i husstanden fra og med 1.mars 2013.

Det er kun mulig å få tilsendt automatisk opprettede passord per SMS til sitt registrerte mobilnummer. Dette gjør du via tv-portalen ved å velge «Beat» under «Tjenester». Velg «Logg inn» og «Logg inn» og deretter «Glemt passord?». Da får du tilsendt nytt passord til det mobilnummeret man taster inn. Passordet kan man også få tilsendt på beat.no.

Nei, det er per i dag ikke mulig å være innlogget med samme bruker på flere dekodere.
Ønsker man dette må man bestille flere brukere. Husk at man kan også bruke sin Altibox Beat bruker på beat.no og BEAT som er tilgjengelig for iPad/iPhone i Apple Store og for Android i Google Play.

Favorittene på TV skal automatisk bli lagret på den brukeren man er innlogget med. For å legge sanger i favoritter velger du «Legg til i favoritter» fra kontekst menyen i letemodus eller i spillekøen.

Enkelte mobilabonnementer med sperring for teletorg (800-nr, 829-nr, 4-sifre nr, etc) kan oppleve at de ikke får mottatt SMS med passord.

Vennligst kontakt Beat via e-post eller telefon for henvendelser som gjelder dette.

E-post: support@beat.no
Tlf: 45 671 516 (mobiltakst)

Vennligst kontakt Beat via e-post eller telefon for henvendelser som gjelder dette.

E-post: support@beat.no
Tlf: 45 671 516 (mobiltakst)

Hvis du opplever problemer med Altibox Beat via Tv-portalen kan du kontakte din Altibox-leverandørs kundesenter.