Spørsmål & svar

Spørsmål og svar - Beat

Generelt

Per i dag finnes det desverre ikke tilbud om familieabonnement i Beat-tjenesten. En løsning kan være å organisere spillelister for flere brukere i èn bruker ved å skille på navn.

Du må være pålogget med din Altibox Beat-bruker på beat.no for å kunne avbestille. Klikk her for å avslutte ditt abonnement på Altibox Beat.

Bestilling av Altibox Beat forutsetter at du har Altibox Internett. Du må også ha et selvstendig kundeforhold til Altibox (og ikke kun via borettslag), hvilket du har dersom du mottar egen faktura fra Altibox.

Altibox Beat kan du bestille via din Altibox TV-portal. Velg tjenesten «Altibox Beat», «Logg inn» deretter «Opprett bruker» og følg videre anvisning på skjermen.

Beat koster 99,- per måned per bruker i husstanden fra og med 1.mars 2013.

Egne spillelister kan lages/redigeres på beat.no, ved å logge inn med mobilnummer og passord som du mottok ved registrering på tv. Her har du også muligheten til å importere spillelister fra Spotify.

Noen ganger kan det hjelpe og søke på sangtittel eller albumnavnet for artisten du ønsker å finne.
I hvert søk så får man opp tre ulike faner: album, sanger og artister. Det kan være lurt å sjekke alle fanene for å se om søket dukker opp.

Det er kun mulig å få tilsendt automatisk opprettede passord per SMS til sitt registrerte mobilnummer. Dette gjør du via tv-portalen ved å velge «Beat» under «Tjenester». Velg «Logg inn» og «Logg inn» og deretter «Glemt passord?». Da får du tilsendt nytt passord til det mobilnummeret man taster inn. Passordet kan man også få tilsendt på beat.no.

Nei, det er per i dag ikke mulig å være innlogget med samme bruker på flere dekodere.
Ønsker man dette må man bestille flere brukere. Husk at man kan også bruke sin Altibox Beat bruker på beat.no og BEAT som er tilgjengelig for iPad/iPhone i Apple Store og for Android i Google Play.

Favorittene på TV skal automatisk bli lagret på den brukeren man er innlogget med. For å legge sanger i favoritter velger du «Legg til i favoritter» fra kontekst menyen i letemodus eller i spillekøen.

Enkelte mobilabonnementer med sperring for teletorg (800-nr, 829-nr, 4-sifre nr, etc) kan oppleve at de ikke får mottatt SMS med passord.

Vennligst kontakt Beat via e-post eller telefon for henvendelser som gjelder dette.

E-post: support@beat.no
Tlf: 45 671 516 (mobiltakst)

Vennligst kontakt Beat via e-post eller telefon for henvendelser som gjelder dette.

E-post: support@beat.no
Tlf: 45 671 516 (mobiltakst)

Hvis du opplever problemer med Altibox Beat via Tv-portalen kan du kontakte din Altibox-leverandørs kundesenter.