Info om Altibox e-postabonnement

Oppdatering 28.02.24:

Dersom du ikke får logget inn på din e-postkonto, kan den være deaktivert. Prøv først å bytte passord, for å sjekke at feilen ikke ligger der. Har du spørsmål rundt dette, finner du sannsynligvis svar på denne siden.

Info om Altibox e-postabonnement

Som bredbåndkunde med Altibox får man en e-postkonto inkludert i sitt abonnement. Hver e-postadresse medfører en kostnad for oss, og dette er ment å være et gode for våre bredbåndkunder.

Så skjer det at folk flytter til et sted der de ikke har tilgang til Altibox, velger å bytte leverandør, eller av en annen grunn avslutter sin bredbåndavtale. Da betaler vi for en tjeneste for noen som ikke er kunde hos oss. Beklageligvis kan vi ikke lenger dekke denne kostnaden.

Derfor: Hvis du ikke er bredbåndkunde hos en Altibox-partner, har du to alternativer: Bestill vårt nye e-postabonnement for kr 39 pr md, eller la e-postkontoen din bli slettet.

 

OBS! Dette gjelder kun de som ikke er bredbåndkunde hos en Altibox-partner.
Hvis du eller noen i din husstand er det, men likevel har fått e-post om deaktivering av e-postkonto, ber vi deg velge alternativet i e-posten om å registrere deg på en aktiv bredbåndsabonnement.

 

Ser du etter generell info om Altibox sin e-postløsning, Cleanmail-filteret eller noe annet?
Sjekk denne siden: https://www.altibox.no/privat/kundeservice/e-post/

Generelle spørsmål om betalt e-postløsning

Spørsmål om kostnad

Tekniske spørsmål

Andre spørsmål

Hva skjer videre?