Oppgradering av systemer

‘Mine sider’ midlertidig utilgjengelig

Informasjonen på denne siden ble sist oppdatert 09.11.2020

Noen av våre partnere bytter systemer i perioden 31. oktober til 19. november. Det betyr at noen tjenester ikke alltid er tilgjengelige for deg, og det kan føre til frustrasjon, selv hos den beste!

Heldigvis skal internett- og tv-tjenestene virke som normalt. Pjuh!

Så hva skjer? 

Vi bytter kundesystem for å bedre kundeopplevelsen din, og deler av tjenestene på ‘Mine sider’ påvirkes under implementeringen.

Hvilke kunder blir påvirket når?

11.-16. november: Bergen Fiber, Strøyma

12.-16. november: Tidligere Fiber1-kunder hos Viken Fiber

13.-16. november: Viken Fiber

16.-19. november: Signal

I tidsrommet vil følgende være utilgjengelig:

  • Kjøp av nye kanal- eller poengpakker
  • Bytte av kanaler/strømmetjenester med dine poeng
  • Oppdatering av profilinformasjon
  • Opprettelse av ny bruker
  • Bestilling av tilleggstjenester på ‘Mine sider’
  • Flyttemelding

Disse tjenestene kan benyttes:

  • Kjøp og leie av film i filmkiosken
    (NB. Disse kommer først inn på kjøpshistorikken på Mine sider på neste faktura)


Kundeservice-heltene våre står fortsatt på, selv om nedetiden også påvirker de. De holder åpent, med humøret i behold, og hjelper til så godt de kan.