Oppgradering av systemer

Oppgradering av kundebehandlingssystem for kunder hos Lofotkraft og Vesterålskraft

Informasjonen på denne siden ble sist oppdatert 28.11.2019

For å gi deg som kunde den best tenkelige opplevelsen innfører vi i løpet av de neste dagene et nytt kundebehandlingssystem. Dine internett- og TV-tjenester skal fungere som normalt. Innføringen av det nye systemet skal ikke påvirke deg i stor grad, men du kan oppleve at noen av våre tjenester er utilgjengelig for deg i perioden 29.11 kl. 15.00 til 04.12 kl. 09.00.

Det vil ikke være mulig å kjøpe nye kanal- eller poengpakker i denne perioden - men du kan fremdeles bruke poengene du allerede har til å velge inn kanaler du vil se på. I denne perioden kan du heller ikke oppdatere profilinformasjonen din, opprette ny bruker, eller bestille tilleggstjenester på Mine sider. Skal du flytte, kan du ikke melde flytting på web i den angitte perioden. I filmkiosken kan du både kjøpe og leie film som vanlig, men disse vil ikke komme inn på kjøpshistorikken på Mine sider før på neste faktura.

Når vi er tilbake i normal drift på onsdag skal du igjen kunne bruke alle tjenester som vanlig. Skulle noe oppstå som gjør at dette endrer seg, vil vi informere om det øverst på denne siden. Dersom du får problemer med dine eksisterende tjenester i den angitte perioden, har kundeservice åpent som normalt. De vil også være berørt av oppgraderingen, men vil hjelpe deg så godt de kan.