Oppgradering av systemer

Oppgradering av systemer

Informasjonen på denne siden ble sist oppdatert 22.05.2019

Altibox har innført et nytt kundebehandlingssystem. Dette har blant annet ført til noen endringer i fakturaoppsett.

 

Vi gikk i april over til et nytt kundesystem, og det har vært en stor og komplisert operasjon som alt i alt har gått veldig bra. Det aller viktigste for oss har vært at overgangen skulle være så smidig at kundene ikke skulle merke noe.

Noe er allerede informert om, som at det er ny layout, at fakturaen kommer med ny KID, og at noen produktnavn er endret. I tillegg blir forfall på 14 dager for alle privatkunder.

Som med alle nye systemer kan det dukke opp avvik, og i anledning første fakturautsending etter innføringen av systemet vil vi gjennom denne siden gi informasjon til kunder som kan være påvirket av dette.

Spørsmål og svar

Hvis du ikke finner ditt spørsmål over, kan du gjerne ta kontakt med Kundeservice på chat eller telefon for å få svar på det du lurer på.