Registrering av e-post

Registrering av aktivt kundeforhold

Din søknad om å registrere din Altibox E-post på et aktivt bredbåndsabonnement er mottatt.
Vi vil nå sjekke innsendte data og ta kontakt med juridisk eier av abonnementet for å få dette godkjent.

Denne prosessen kan ta litt tid, men hvis alt går fint, trenger du ikke foreta deg noe mer - din e-postkonto vil forbli aktiv. Du vil ikke få bekreftelse på at dette er overført, men hvis noe er feil, vil vi kontakte deg.


Vi minner igjen om at hvis kundeforholdet ikke er registrert på deg, vil e-postkontoen måtte overføres til personen som bredbåndsabonnementet er registrert på.

Og viktig informasjon: Hvis du overfører din e-post til noen andre, vil denne personen – ikke du - stå som juridisk eier av e-posten, og vil ha muligheter og rettigheter til å endre passord eller slette hele e-postkontoen.


Hvis du har spørsmål til e-posttjenesten, finner du kundeservice-siden for e-post her:
https://www.altibox.no/privat/kundeservice/e-post/