Koronaviruset: Vi jobber for å opprettholde god nettkapasitet

En ny hverdag med hjemmekontor, skole via nettet, og avlyste fritidsaktiviteter som gjerne erstattes med mer strømming og mer gaming. Det gir stort trøkk på internett.

16. mars 2020

Heldigvis gjør et sterkt Altibox-partnerskap oss godt rustet til å tåle bruken. Din lokale tv- og internettpartner jobber kontinuerlig for å sikre at nettopp dine tjenester skal fungere optimalt. Vi holder vedlikeholdet på et minimum, men tidvis må det likevel utføres noe arbeid. Dette beklager vi, men det er rett og slett for å sikre at nettet fungerer som det skal, når du trenger det som mest!

Hjelp oss ved å hjelpe deg selv

• Høyt trykk på kundesenteret, kombinert med lavere bemanning, betyr lengre svartider for deg som trenger hjelp. Vi håper på forståelse i situasjonen.

Slik kan du hjelpe deg selv:

• På Mine sider kan du se forbruk, betjene fakturaer og gjøre endringer på ditt abonnement.
• På våre kundeservicesider finner du svar på det meste om tv og internett.

Takk for tålmodigheten. Ta vare på hverandre!

*Viktig info: Det er populært blant svindlere å bruke kjente merkevarer til å lure kunder. Det gjelder dessverre også Altibox og våre partnere. Her får du informasjonen du trenger for å ikke blir lurt av såkalt "phishing".