Hopp til hovedinnholdet

Hva gjør vi under koronakrisen?

Den midlertidige hverdagen vi står i nå krever omstilling og endring. Nå slippes kinofilmer på tv-skjermen, hjemmekontor og hjemmeskole kombineres, treningssenteret er byttet ut med YouTube og natur, og vi holder avstand til andre for å ta vare på nære og kjære. Vi i Altibox gjør alt vi kan for å sikre en god kundeopplevelse under koronakrisen:

16. mars 2020

1. Konstant nettovervåkning for å sikre stabiliteten

Vi overvåker nettet døgnet rundt for å sikre stabil drift. Vedlikeholdet holdes på et minimum, men vi gjør det som trengs for å sørge for at bredbåndet fungerer som det skal.

2. Sportspakker på pause og #hjemmetribunen

Så lenge sportsarrangementer og fotballen er innstilt, har kundene fått muligheten til å sette sportspakkene på pause.

I mellomtiden har vi i samarbeid med Norsk Toppfotball samlet en rekke treningsvideoer skapt av kjente profiler og andre i fotballmiljøet med treningstips som kan gjøres hjemme, i tillegg til å puste liv i gamle minner fra gressmatta. Vent sammen med oss på #hjemmetribunen

3. Stabil og god drift for bedriftskunder

Utvidet beredskap og ekstra ressurser er satt inn i vaktlag landet over. I tillegg oppgraderes nettet fortløpende døgnet rundt. Les mer om tiltakene her

 

Hjelp oss ved å hjelpe deg selv

Høyt trykk på kundesenteret, kombinert med lavere bemanning, betyr lengre svartider for deg som trenger hjelp. Vi håper på forståelse i situasjonen.

• På Mine sider kan du se forbruk, betjene fakturaer og gjøre endringer på ditt abonnement.
• På våre kundeservicesider finner du svar på det meste om tv og internett.

Takk for tålmodigheten. Ta vare på hverandre!

*Viktig info: Det er populært blant svindlere å bruke kjente merkevarer til å lure kunder. Det gjelder dessverre også Altibox og våre partnere. Her får du informasjonen du trenger for å ikke blir lurt av såkalt "phishing".