ksf

Dine tilbakemeldinger gjør oss bedre!

En gang i året får du en invitasjon fra oss om å gi en tilbakemelding på hvordan du opplever din bredbåndsleverandør. Din tilbakemelding utgjør grunnsteinen i en arbeidsform vi kaller “Kundestyrt forbedring”. Dette er vårt verktøy for å evaluere oss selv og sikre god oppfølging. Slik kan vi lage enda bedre tjenester for deg.

Dine tilbakemeldinger gjør oss bedre!

En gang i året får du en invitasjon fra oss om å gi en tilbakemelding på hvordan du opplever din bredbåndsleverandør. Din tilbakemelding utgjør grunnsteinen i en arbeidsform vi kaller “Kundestyrt forbedring”. Dette er vårt verktøy for å evaluere oss selv og sikre god oppfølging. Slik kan vi lage enda bedre tjenester for deg.

Vi bruker aktivt svarene til

  • å danne et grunnlag for å ta relevante initiativ som treffer den enkelte kundes situasjon og behov
  • intern opplæring og kommunikasjon. 
  • strategisk informasjon til ledelsen for å sikre at vi samlet sett møter våre kunders forventninger

 

Vi vet at mange ber om tilbakemeldinger. Likevel håper vi at du ser at målet er å skape verdi for deg. Kan du sette av fem minutter når du får denne henvendelsen fra oss? Vi ønsker, og tåler, ærlige svar. Dessuten blir vi ekstra glade hvis du bruker fritekstfelt til å gi oss innspill.