Fakturaforklaring

Fakturaforklaring

Denne forklaringen skal hjelpe deg å forstå hva fakturaen gjelder, og hva du betaler for. For spørsmål om priser må du ta kontakt med kundeservice.

Under finner du et eksempel på en faktura med flere tjenester. Din faktura kan ha færre eller andre produkter. Dine fakturaer og saldo finner du på Min Bedrift. Ta gjerne kontakt med kundeservice hos din Altibox-leverandør hvis du har andre spørsmål om din faktura.

Første side av fakturaen viser totalbeløp med oppsummering av dine tjenester, kundenummer og betalingsdetaljer som KID og kontonummer.

De påfølgende sidene viser detaljert fakturagrunnlag.

Se faktura på Mine sider (LENKE)

Fakturaforklaring2
  1. Kundenummer
    Ditt åttesifrede nummer hjelper oss å identifisere deg. Fint om du har kundenummeret tilgjengelig når du kontakter oss.
  2. Produkter
    Oversikt over de produktene du har hos Altibox Bedrift. Produktene er spesifisert under fakturagrunnlag.
  3. eFakturareferanse
    Du trenger dette referansenummer dersom du skal opprette eFaktura eller AvtaleGiro i din nettbank. eFakturareferanse er de åtte første siffer av KID. Avtalegiro referanser er hele KID.
  4. Betalingsfrist
    Dersom du betaler fakturaen etter denne datoen må du betale renter som kommer på din neste faktura.
  5. Beløp
    Den totale summen som skal betales. Se fakturagrunnlag for mer detaljer.
  6. Kontonummer
    Alle innbetalinger skal betales til oppgitt kontonummer. Husk KID-nummeret ved innbetaling.
  7. Spesifisering
    Kunder vil kunne se sine samband og produkter på de påfølgende sidene.
  8. Sum
    Kostnaden for gjeldene kunde.