E-post sperret eller slettet?

E-post sperret eller slettet?

Får du ikke logget på din e-post-konto? Er det lenge siden du sjekket mailen?

I henhold til Altibox sine vilkår for e-post, vil inaktive e-postkontoer, det vil si e-postkontoer som ikke har blitt logget inn på i løpet av de siste seks månedene, bli sperret/deaktivert.

Du får varsel 14 dager og 7 dager før kontoen ble sperret. Hvis e-postkontoen er deaktivert, har du tre måneder på deg til å gjenopprette den på 'Mine sider'.

Dersom e-postkontoen blir liggende med status «deaktivert» i tre måneder etter sperring, slettes e-postkontoen og dens innhold.

Dersom en e-postkonto først er slettet, vil den ikke kunne aktiveres igjen, heller ikke av kundeservice. Den er tapt.

PS: Hvis passordet er problemet, finner du mer om det her.
PPS: Er du ikke Altibox-kunde, må du se på denne siden.